Posoborowi pseudopapieże narzędziami komunistów i masonów (1)
BP MARK A. PIVARUNAS CMRI
––––––
Drodzy Przyjaciele i Dobroczyńcy,
W konserwatywnym świeckim magazynie The New American z 13 stycznia, ukazał się obszerny artykuł zatytułowany: "Czy papież jest komunistą?". To naprawdę zdumiewające, jak na podstawie słów i działań Franciszka coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, że Kościołowi katolickiemu przydarzyło się coś zgubnego. Wiele rzeczy, jakich Franciszek się dopuścił w trakcie swojej kariery – jako "jezuicki ksiądz" głosząc "teologię wyzwolenia", a zwłaszcza teraz jako fałszywy papież, promując zasady komunizmu zarówno w swoich przemówieniach, jak i działaniach – ukazuje jego prawdziwy charakter i naturę.
Co więcej, podobny wzorzec zaobserwowano w działaniach Jana XXIII, który zwołał Vaticanum II (1962-1965) i jego następcy Pawła VI, który "zatwierdził" błędy tegoż "soboru" w zakresie wolności religijnej, fałszywego ekumenizmu i indyferentyzmu religijnego. W 1962 roku Jan XXIII i "kardynał" Montini (późniejszy Paweł VI) wynegocjowali porozumienie między Moskwą a Rzymem, w którym uzgodniono, że nie będzie potępienia sowieckiego komunizmu i marksizmu.
Ponad dwa lata temu ukazała się książka The Devil and Bella Dodd, która opisuje podróż tej byłej komunistki i jej nawrócenie na wiarę katolicką. Rozdział 14 nosi tytuł "Marksistowskie wpływy w Kościele" i dotyczy odrzucenia podczas Vaticanum II petycji 378 biskupów domagających się potępienia komunizmu. Interesujący fragment tego rozdziału zawiera cytat z arcybiskupa Ngo-Dinh-Thuca z Hue w Wietnamie:
"Wszyscy jesteśmy oszołomieni milczeniem katolickiego świata w odniesieniu do agonii najbardziej nieszczęśliwego narodu laotańskiego i męczarni przez jakie przechodzi naród wietnamski, podczas gdy w międzyczasie wszędzie słychać głos komunistów i ich wspólników – żyjących w demokratycznych narodach, z których niektóre są katolickie – którzy wolą wyć z wilkami: głosem – powiedziałbym – tych, którzy potępiają ofiary i gloryfikują katów".
A jeśli poszukamy dalej wstecz, w magazynie Life z 26 maja 1952 r. znalazł się artykuł zatytułowany: "Jezuita zostaje komunistą". Artykuł krótko podsumowywał odejście z katolickiego Kościoła i kapłaństwa ks. Alighiero Tondiego, 44-letniego jezuity i wykładowcy Uniwerystetu Gregoriańskiego w Rzymie. Historia opisana w magazynie Life nawiązywała do postaci arcybiskupa Fultona Sheena, który był zaniepokojony tym odejściem i stwierdził, że przypomina ono komunistyczną próbę infiltracji kapłaństwa w USA już w 1936 roku.
Nie powinno więc dziwić tradycyjnych katolików, że szatan tak skutecznie spowodował tak wielkie spustoszenie w Kościele katolickim. Jednak narzędzia szatana nie ograniczają się tylko do komunistów; masoni przez wiele lat spiskowali, aby poprzez infiltrację najwyższych stanowisk w Kościele, w tym papiestwa, od wewnątrz zniszczyć wiarę katolicką. Doskonała książka Freemasonry Unmasked, autorstwa Monsignora George'a Dillona, zawiera rozdział poświęcony Alta Vendita, masońskiemu planowi zniszczenia Kościoła poprzez infiltrację seminariów, zakonów, a nawet tronu papieskiego. Papież Leon XIII nakazał przetłumaczenie tej książki na język włoski na własny koszt, aby rozpowszechnić ją wśród duchowieństwa i wiernych w celu ich ostrzeżenia.
Jakże opatrznościowe były ostrzeżenia Matki Bożej w Fatimie (1917), że jeśli ludzkość się nie poprawi, Rosja będzie szerzyć swoje błędy (w tym samym roku rewolucja bolszewicka ustanowiła w Rosji komunizm).
Tak więc tytuł artykułu w The New American "Czy papież jest komunistą?" powinien zostać przeformułowany na "Czy komunista jest «papieżem»?".
Z modlitwą i błogosławieństwem,
Bp Mark A. Pivarunas CMRI
Papieże przeciwko komunizmowi i socjalizmowi
1849 – Papież Pius IX, encyklika Nostis et Nobiscum: "Jesteście świadomi, że celem tego najbardziej nikczemnego spisku jest nakłonienie ludzi do obalenia całego porządku ludzkich spraw i przyciągnięcie ich do niegodziwych teorii socjalizmu i komunizmu, poprzez omamienie ich wypaczonymi naukami.... Jeśli chodzi o te nauki i teorie, to obecnie powszechnie wiadomo, że szczególnym celem ich zwolenników jest przedstawienie ludziom zgubnych urojeń socjalizmu i komunizmu poprzez błędne stosowanie terminów «wolność» i «równość». Ostatecznym celem tych nauk, czy to komunizmu, czy socjalizmu, nawet jeśli podchodzi się do nich w różny sposób, jest wzbudzanie ciągłych niepokojów wśród robotników i innych osób, zwłaszcza tych z niższej klasy, których oszukali swoimi kłamstwami i omamili obietnicą lepszych warunków życia. Przygotowują ich do plądrowania, kradzieży i uzurpowania sobie najpierw własności Kościoła, a następnie własności wszystkich. Następnie sprofanują wszelkie prawo, ludzkie i Boskie, aby zniszczyć kult Boży i obalić cały porządek świeckich społeczeństw".
1878 – Papież Leon XIII, encyklika Quod apostolici muneris: "Mówimy o tej sekcie ludzi, którzy pod różnymi i niemal barbarzyńskimi nazwami nazywani są socjalistami, komunistami lub nihilistami i którzy, rozproszeni po całym świecie i związani najściślejszymi więzami w niegodziwej konfederacji, nie szukają już schronienia na tajnych spotkaniach, ale otwarcie i odważnie maszerując w świetle dnia, starają się doprowadzić do końca to, co od dawna planują – obalenie wszelkich świeckich społeczeństw".
1949 – Papież Pius XII, dekret przeciwko komunizmowi: "Komunizm jest materialistyczny i antychrześcijański; przywódcy komunistyczni, chociaż czasami argumentują słowami, że nie są przeciwko religii, w rzeczywistości zarówno w doktrynie, jak i w czynach okazują się wrogo nastawieni do Boga, prawdziwej religii i Kościoła Chrystusowego... Chrześcijanie, którzy wyznają materialistyczną i antychrześcijańską doktrynę komunistyczną, a przede wszystkim ci, którzy jej bronią i propagują, podlegają ipso facto ekskomunice zarezerwowanej Stolicy Apostolskiej, jako odstępcy od wiary katolickiej".
Artykuł z czasopisma "Adsum", January 2025 ( www.materdeiseminary.org ) (2)
Tłumaczył z języka angielskiego Mirosław Salawa
–––––––––––––––
Przypisy:
(1) Tytuł artykułu i ilustracje od red. Ultra montes.
(2) Por. 1) Bp Mark A. Pivarunas CMRI, a) Kościół katolicki i jurysdykcja. b) Sedewakantyzm. c) Odpowiedzi na zarzuty wobec stanowiska sedewakantystycznego. d) Vaticanum II "w świetle Tradycji"? e) O Przysiędze antymodernistycznej. f) Czasy ostateczne a fałszywy ekumenizm. g) Sede vacante. Rocznica śmierci papieża Piusa XII. h) Ocena spotkań w Asyżu w 1986 i 2011. i) Różnica między gorliwością misyjną świętego Patryka a duchem Vaticanum II. j) Błędy doktrynalne "Dignitatis humanae". k) Wizyta antypapieża Franciszka w USA i "Synod o rodzinie" (2015). l) Długotrwały wakans Stolicy Apostolskiej. List do Ks. Peek odnośnie stanowiska teologicznego Zgromadzenia Maryi Niepokalanej Królowej (CMRI). m) Papiestwo. n) Nieomylność katolickiego Kościoła. o) Franciszek-Bergoglio jest kacerzem, który nigdy nie został kanonicznie wybrany na papieża. p) Duch Święty i katolicki Kościół. q) Misja tradycyjnych katolickich biskupów w czasach modernistycznej apostazji. r) Misja katolickiego Kościoła w świecie współczesnym.
2) "The Reign of Mary", a) Stanowisko Teologiczne Zgromadzenia Maryi Niepokalanej Królowej (CMRI). b) Modernistyczny Kościół: Nawracanie żydów niekonieczne.
3) Ks. Benedict Hughes CMRI, a) Kult człowieka. b) Neopapież – fałszywy papież. c) Zaniechanie potępienia: Bergoglio zaniedbuje obowiązek potępienia zła. d) Sedewakantyzm: jedyny logiczny wniosek. e) Farsa Vaticanum II. Rzetelna ocena soboru po pięćdziesięciu latach. f) Nowa praktyka "dialogu". Duch apostolski zniszczony przez Vaticanum II. g) Pożegnalne słowa do swoich kapłanów. O spuściźnie Benedykta XVI. h) New Age, Nowa Religia. i) A on znowu swoje! Bergoglio wywołuje zgorszenie wśród katolików nonszalanckim podejściem do małżeństwa. j) Franciszek-Bergoglio znowu atakuje! Pokaz dwulicowości Vaticanum II. k) Największa ozdoba katolickiego kapłaństwa. l) Cała i nieskalana. Musimy zachować integralność wiary katolickiej. m) Korzenie problemów: Vigano dotyka źródła posoborowych błędów. n) Kult Czternastu Świętych Wspomożycieli. o) Moralne bankructwo modernistycznego neokościoła. p) Nieuniknione podziały na widoku publicznym. "Dobrzy funkcjonariusze" kontra "źli funkcjonariusze" w soborowym kościele. q) Religia islamu: zagrożenie dla zachodniej cywilizacji. r) Okupowany przez modernistów Watykan kończy z tolerancją wobec prawdziwej Mszy. Refleksje nad tzw. motu proprio "Traditionis custodes". s) Neomaltuzjanie: Forsowanie mitu przeludnienia.
4) Ks. Noël Barbara, a) Papieska nieomylność a dzisiejszy kryzys w Kościele. b) Uderzające podobieństwo reform Pawła VI do reformy anglikańskiej 1549 roku. c) Katolicka Msza święta a Novus Ordo Missae. Czy NOM jest ważną mszą?
5) Ks. Johannes Heyne, a) Wolność zatracenia: Sprzeczność nauczania Vaticanum II z prawdziwą katolicką nauką. b) Ruch ekumeniczny: Czy Pius XII przyzwolił na ekumenizm? c) Gorliwość religijna.
6) Ks. Anthony Cekada, a) Tradycjonaliści, nieomylność i Papież. b) Czy ekskomunikowany kardynał może zostać wybrany na papieża? c) Bergoglio nie ma nic do stracenia... zatem sedewakantystyczna argumentacja musi się zmienić.
7) Kodeks Prawa Kanonicznego, Papież Pius IV, Wyznanie Wiary katolickiej (Professio Catholicae Fidei).
8) Św. Pius X Papież, a) Przysięga antymodernistyczna (Iusiurandum contra errores modernismi). b) Encyklika Pascendi dominici gregis o zasadach modernistów. c) Przemowa do kardynałów przeciw neoreformizmowi religijnemu.
9) Ks. Dr Henryk Maria Pezzani, Kodeks Świętego Katolickiego Kościoła Rzymskiego. Kanon 26. Zakazany jest wybór na Papieża tego, kto odstąpił od wiary katolickiej, heretyka, lub schizmatyka; jeśli ktoś taki zostanie wybrany, wybór jest nieważny (Codex Sanctae Catholicae Romanae Ecclesiae. Can. 26. Devius a fide catholica, haereticus, vel schismaticus eligi prohibetur in Romanum Pontificem; si eligatur nulla est electio).
10) Ks. Piotr Semenenko CR, a) O Wierze. b) O nieomylności Kościoła. c) O gorszeniu się z prawdy Bożej. d) Poza Kościołem nie ma zbawienia. e) Skład Kościoła. f) O Chrystusie w Kościele. g) Męka i śmierć Jezusa Chrystusa Pana naszego. Chrystus zelżony w Kościele. h) Papież zawsze ten sam jest formalnie, co i materialnie (Papa semper idem sit formaliter qui et materialiter).
11) Akta i dekrety świętego powszechnego Soboru Watykańskiego (1870), Pierwszy projekt Konstytucji dogmatycznej o Kościele Chrystusowym przedłożony Ojcom do rozpatrzenia.
12) a) Mały katechizm o Syllabusie. b) Mały katechizm o Nieomylności Najwyższego Pasterza.
13) Ks. Maciej Sieniatycki, a) Apologetyka czyli dogmatyka fundamentalna. b) Zarys dogmatyki katolickiej. c) System modernistów. d) Modernistyczny Neokościół.
14) Abp Walenty Zubizarreta OCD, O modernizmie (De modernismo).
15) Ks. Jacek Tylka SI, a) Dogmatyka katolicka. b) Traktat o Kościele Chrystusowym. c) O obojętności, czyli indyferentyzmie w rzeczach religii. d) O własnościach religii. e) O cnotach heroicznych.
16) Uchwały i wyroki Świętego Soboru Watykańskiego za Piusa IX 1869-1870 zebranego krótko wyjaśnione, wraz z obszernym a prostym wykładem artykułu Wiary "O nieomylnym nauczycielstwie Rzymskiego Papieża" przez X. Dra Józefa Krukowskiego, profesora Uniwersytetu Jagiellońskiego.
17) O. Maurycy Meschler SI, a) Dar Zielonych Świąt. Rozmyślania o Duchu Świętym. 1. Modlitwa. 2. Urząd Nauczycielski w Kościele. b) Trzy podstawy życia duchownego.
18) Henryk Edward kard. Manning, Arcybiskup Westminster, O sprawach Ducha Świętego działającego w duszy człowieka.
19) Ks. Włodzimierz Piątkiewicz SI, Mistyczne Ciało Chrystusa a charaktery sakramentalne. Studium dogmatyczne.
20) Papież Pius XI, Encyklika Mortalium animos. O popieraniu prawdziwej jedności religii.
21) Ks. Aleksander Żychliński, a) O apostolstwo wedle ducha. b) Czy "teolog-heretyk" jest teologiem? c) Tajemnica katolicyzmu. d) Metafizyka komunizmu a mądrość Chrystusowa. e) O pojęciu nadnatury. Studium dogmatyczne. f) Łaska uświęcająca a mistyczne Ciało Chrystusa.
22) Ks. Dr Jules Didiot, a) Niepokalane Poczęcie. b) Msza święta. c) Męczeństwo. d) Kościół. e) Herezja. f) Dusza kobiety. g) Filozofia. h) Papiestwo. i) Pierwiastek nadprzyrodzony.
23) Ks. Vili Lehtoranta, Moje zdanie na temat Viganò: kościół Bergoglia to fałszywa sekta.
24) Ks. John Okerulu, O obecnym stanie katolickiego Kościoła Chrystusowego. Obrona sedewakantystycznego stanowiska teologicznego.
25) Ks. Marian Morawski SI (iunior), a) Boże Macierzyństwo (wedle M. J. Scheebena). b) Dogmat piekła. c) Modlitwa św. Augustyna. d) Teozofia w dziejach błędów ludzkich.
26) Ks. Aleksander Lakszyński, Masoneria i karbonaryzm wobec zdrowego rozumu i społeczeństwa podług własnych słów masonów, oraz w pracy niniejszej cytowanych a na jej końcu przytoczonych źródeł niewątpliwych.
27) Ks. Ernest Jouin, Papiestwo i masoneria.
(Przypisy od red. Ultra montes).
( PDF )
© Ultra montes (www.ultramontes.pl)
Cracovia MMXXV, Kraków 2025
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ: